söndag 18 november 2007

En broder eller en antagonist

Jag har tänkt att jag ska bli som de flesta andra bloggare och skriva korta innehållslösa små kommentarer kring aktuella ämnen (helt nytt för mig) med en femårings argumentationsteknik (inget nytt där dock).

Hittade en krönika skriven av Tennisspelaren Nisse Holm, som alla borde läsa. Denne man är antingen en helt GENIALISK satiriker, eller värd ett guldkånkelbär i kategorin "årets idiotförklaring av sig själv".

Jag är mållös. Jag kan inte argumentera för eller emot hans åsikter. Detta är en retorisk landvinning av rang.

Dagens Haiku:
Jag är helt mållös
Kan han verkligen mena't?
Nisse Holm, Hurra!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skriv säljande, tomt och innehållslöst...bra taktik.
Sälj! Sälj! Sälj Tommy! Du kan ju bli nästa Alex Schulmann ;-)

Det är skönare att läsa lite kortare inlägg faktiskt.

Clqwrx sa...

Vem fan är alex schulman?

Unknown sa...

http://boyahed.com/?495-Sveriges_69_osexigaste_2007;_1