fredag 20 februari 2009

Verkligheten kan vara nog så osmaklig.

Okej, jag brukar inte skylta med min vegetarianism.
Om det finns en sak som jag hatar är det människor utan självdistans/insikt och sorgligt nog tenderar vegetarianer och veganer att falla in i det facket, och trots att jag är utrustad med en god portion hat mot mig själv så måste jag dra gränsen någonstans.

Men idag så vill jag dela med av en liten videosnutt jag hittat, flera av er andra har nog sett den. Den visar hur en enligt utsago ihärdig pälsförespråkare reagerar när hon ställs inför hur resten av en mink ser ut. Hoppas att det kanske biter?

http://www.youtube.com/watch?v=cngQmRZ9jNw

Citerar "Katastrof" på Buzz: Det är ju många gånger man undrat vad man ska ge en person som redan har allt...

Dagens Haiku:
Vegetarian
Har hört allt du kan säga
Nog talt om detta

(Har nu vant in nya frippan. Enda negativa reaktionen var från fröken E, som på sitt vanliga charmanta vis utbrast att jag förlorat allt mitt Sex-Appeal. Vad skönt, tänkte jag. Nu får jag äntligen lite lugn och ro!)

3 kommentarer:

Marie sa...

Du fullkomligen sprutar ur dig inlägg, skitbra!
Jävla blondinbella. Jag vet ingen grupp människor som hon borde representera, varken kvinnor, moderater, ungdomar, blondiner eller köttätare...
Du har ju fotomatografisk apparatur, varför slänger du inte upp en mugshot av din brist på sex appeal?

Clqwrx sa...

Inte här, men på FB kanske...

Plille Erövraren sa...

Hehehe. Nu är det bara för Sveriges bulimikers riksförbund att gå på hennes födelsedagsfest och ordna en synkroniserat spya öve hela buffén så är bilden komplett.