fredag 19 juni 2009

Livstecken

Hav förtröstan, kära läsare! Er älskade låga i twitter-ålderns mörka, omfångs- och substanslösa djup (Ingen mindre än Yours truly!) Har inte loggat ned!
Jag har bara inte skrivit här på ett tag, har fokuserat på andra, längre verk. Men jag måste ju slänga ut en teaser då och då!

Så här kommer den: *hrrrm..harkel....* (Föreställ er här en trumvirvel...)

Clqwrx.blogspot.com presenterar:
"Redaktören tar till orda:
En liten lektion i Svenska: Hur man Inte gör"

Jag kan kanske ta mig friheter med vårat gemensamma språk ibland, men jag är inte i närheten av:

Restaurang "Mew Lilla Indien"

Som garanterat tar årets "Klockis" (Denna sajts precis nu installerade årliga Award-show. That's right folks, Don't touch that dial!) för årets roligaste hemsida!
Bra mat hade de dock!

Dagens Haiku:
Middag för trötta
Palaak Panéer i sällskap
Vitlök och kummin

Inga kommentarer: